Theme Layout

Fullwidth

Boxed or Wide or Framed

"Wide"

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

"Dark"

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εν ριπή στοχασμού





Ο παράνομος του Νεύτωνα_

Όταν ωριμάσουν οι πιθανότητες
θα ξανανακαλύψουμε τη βαρύτητα
πανταχού σε κάθε μας άνωση.
  

Τεταρτημόριο_

Πήγα κι εγώ ο αφελής να γράψω
στον μαυροπίδακα της καρδιάς σου.




Ποιμενικόν_

Λιανοχορταρούδια, κάντε το εγώ εμείς
να δείτε μπόι που θα πετάξει.


Μετροέπεια_

Ο συνειρμός μου ξέμεινε στην αποβάθρα
του χαμένου σου συρμού.
Επόμενη στάση.

   
Ανέσπερος_
 

Ανάσταση δεν μετάλαβες.
Έψαχνες για το πρώτο φως στις σπηλιές του Άδη
για να ξορκίσεις τ' άδικο και το σκοτάδι.
Μεγαλοβδομαδιάτικα τι το θελες το κοντό παντελονάκι...

Φάνηκαν τα ματωμένα γόνατα
των παιδικών σου προσευχών.


 
Αλλάζω τρόπους_

Τελικά δεν είμαστε άνθρωποι.
Είμαστε ηλιοτρόπια.


Παροιμιωδώς_

Όπως έπεσες, θα σηκωθείς.



Γειά σου Λίνα_

Μέρες σαν κι αυτή, κυκλοφορώ και δεν οπλοφορώ.
Βάζω σε κίνδυνο τις ανασφάλειές μου.


Ονειροδαμαστής_

Απόψε θα γείρω απ' το σπασμένο πλευρό
όπως όταν με γκρέμιζαν οι ανεμόσκαλες
για να μπορέσω να ξορκίσω την πλώρη σου
που καρφώθηκε μεσοπέλαγα στα όνειρα μου.


You Might Also Like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αναγνώστες